4 - nädalane elumuutus

Emotsionaalsest sööjast teadlikuks intuitiivseks toitujaks

Väga sageli on just emotsionaalne söömine see, mis takistab meid jõudmast sulle sobiva ideaalkaaluni…NING TEA, ET SUL EI OLE VAJA selleks mahlapaastu või uut treeningkava.

SUL ON VAJA SAAVUTADA TERVISLIK JA NORMAALNE SUHE TOIDUGA.

Sa tead, et normaalne suhe toiduga on võimalik...

aga hetkel on sinu mõtted pidevalt toidul – “kas ma võisin seda süüa, mida ma järgmiseks söön, kas see on ikka õige kogus!?!?”

Sa oled üldiselt väga tubli. Teed regulaarselt trenni, sööd tervislikult ja taskaalustatult, kuid iga kord kui sa tunned stressi, üksindust, viha, kurbust või igavust, siis sa avastad end söömas “midagi head”. 

Esmalt võib see alguse saada enda premeerimisest, kuid kahjuks liiga sageli lõpeb see ülesöömisega. 

See omakorda viib selleni, et sa tunned end pärast neid episoode halvasti. Süüdistad end, et “Kuidas see sai jälle minuga juhtuda? Ma ei olnud ju nii näljane? Miks ma ei piirdunud vaid ühe küpsisega?”

Sa ei saa aru kuidas see on võimalik, et sa oled edukas ja andekas paljudes valdkondades, kuid üks lihtne asi nagu söömine, valmistab sulle nii palju raskusi?

Sinu ainus soov on, et

1️⃣  Sa võiksid iga päev tunda, et oli “hea päev”. Sa oleksid täiesti rahulik kui sa näed laual sind ahvatlevaid toite, kuid nad ei hüüa enam sinu nime.

2️⃣  Sa saaksid olla nagu kõik teised normaalsed inimesed, kes jätavad kodus ja restoranis toitu järele, ilma et selle peale tagantjärele mõtleks.

3️⃣  Sa oled rahulik, enesekindel ja usaldav toidu ümber ning tead, et sa toidad enda keha vaid parimaga. Sa ei stressa üleliigselt ning võid südamerahuga elada nii, et piirdud ainult ühe või kahe küpsisega.

EMOTSIOONAALSEST → TEADLIKUKS INTUITIIVSEKS TOITUJAKS

Programm kestab 11. märtsist kuni 7. aprillini 2024

4-nädalane programm neile, kes soovivad taastada normaalset ja tervislikku toitumist. Kui sa oled valmis õppima, kuidas lõpetada enda piiramine ning teha rahu enda toiduvalikute, söömishoogude ja oma kehaga.

Mida programm endas sisaldab?

Kas sa oled leidnud end mõtlemast, et "peab olema mingi parem lahendus!?"

Võin sulle kinnitada, et see on olemas.

Kujuta ette, et sa ei pea pidevalt otsima uut tahtejõudu ja järjepidevust selleks, et end jälle läbikukkununa tunda. Sul ei ole vaja keskenduda täiuslikule toitumisplaanile, mis väidetavalt ravib su isud ja ülesöömise probleemi! Sest sa tead ennast, et sa lõpetad alati samas kohas – vihase ja endas pettununa?

SUL ON VÕIMALIK SEE SAAVUTADA KUI ÜHENDAD OMAVAHEL ENESEUSALDUSE, EMOTSIOONIDEGA TÖÖ JA TEADMISED TERVISLIKUST TOIDUST.

Sa oled kohtunud toitumisnõustajaga (võib olla isegi mitmega), sa oled proovinud makrotoitainete jälgimist, sa oled proovinud kõige uuemaid lähenemisi (nt glükoosirevolutsioon), kuid ikka leiad end samas kohas tagasi.

Toitumine peaks olema lõbus – uutes restoranides käimine, uued maitsed reisidel, uute jäätiste proovimine jne. Kahjuks iga uus reeglistik võtab järjest enam sinult toiduga seotud rõõmu ja vabadust.

Samas sa ei tea mida valida, sest sa ei taha ju ka, et su kaal tõuseks!?

Selleks, et toiduga uuesti sõbraks saada on vaja enda mõtteviisi muuta ning omandada uusi praktilisi oskuseid oma emotsioonidega tegelemiseks.

See ei tähenda, et sinu olemasolevad teadmised tervislikust toidust oleksid alusetud (EI, KOHE KINDLASTI MITTE). Sa lihtsalt vajad neid mõlemaid.

Sa oled ilmselt seal kusagil vahepeal - sa peaksid jälgima toitumiskava, lugema kaloreid ja proovima vähem toidu peale mõelda. Samas kogu see pidev kemplemine toidu ümber ei ole ikkagi sulle tulemust toonud.

SA VÕID

lihtsalt valida, et “oled järgmine nädal tublim”, kuigi sa oled endale korduvalt tõestanud, et see ei kesta kaua.
 

AGA SA

ei taha oodata järgmist nädalat ja endas uuesti pettuda. Sa tahad end usaldada ja mitte pidevalt pettuda.

SA VÕID

valida uue toitumisnõustaja, kes annab veelgi põhjalikuma ülevaate toitudest, mis sulle hästi ei mõju.

AGA SA

tahad kedagi, kes aitaks mõista nii toitumise psühholoogiat, muuta mõtteviisi ja samas toetab ka sinu tervisliku toitumise eesmärke.

SA VÕID

vältida neid piiramis-ülesöömise tsükleid, lootuses, et see läheb ise üle.

AGA SA

tead, et sa see on kestnud aastaid ning see võib küll mõneks ajaks vaibuda, aga siis jälle tagasi tulla. Sa tahad sellest täielikult vabaneda.

SA VÕID

proovida uusi nippe, et kuidas ei tekiks isusid ja veresuhkur oleks tasakaalus.

AGA SA

sa tahad ise kontrollida oma isusid, mitte omandada trikke või nippe, mis seda “ära hoiaks”.

Minu suhe toiduga on muutunud vabamaks, olen õppinud paremini kuulama oma keha. Ma ei kritiseeri ja ei karista ennast ega enda keha, kui olen otsustanud nautida toitu. Mul ei ole enam “patupäevi” ja kui tahan, siis iga päev on “pidupäev”.
S. S.
Minu peamised kaasavõtmised on: 1. palju rohkem märkamist minu isude ja näksimiste ümber. Suudan enne seda teha pausi "miks" ja "kas" 2. tühja kõhu tunne - uus asi, mida nüüd tunnen palju sagedamini. 3. aga kindlsti tunnen, et praegune on alles algus ja "work in progress"
L. R.
Olen hakanud vähem jälgima toitude kalorite sisaldust ning söön seda, mida ma tõesti tahan süüa. Teiseks olen muutunud lahkemaks oma keha vastu just selles osas, et kuigi mul on peale piirangute lõdvendamist mõned lisakilod tulnud, ei suhtu ma sellesse enam kui mingisse tohutusse katastroofi.
M. L.

Miks koos minuga see programm läbida?

MA OLEN OLNUD SAMAS KOHAS, KUS SINA TÄNA

Viimase kümne aasta jooksul olen söömishäirest, emotsionaalset söömisest, ärritunud soole sündroomist, depressioonist ja oma kehaga rahulolematusest üle saanud ja saavutanud terve suhte toidu ning väljanägemisega. See tunne, et oled toidu (ja oma keha) ümber rahulik, vaba ja muretu on NII SUPER TUNNE, et ma sooviksin, et kõik saaksid seda oma eluaja jooksul kogeda. Loomulikult ei juhtunud see üleöö ja see pole lihtne, aga saan täna 100% öelda, et see pingutus on seda väärt. 

MA ARVASIN, ET MA TEAN JUBA KÕIKE

Ma arvasin, et loodusteaduseid õppides ja doktoriõpingutega jätkates olen teaduspõhine, tark ja arukas, kes teab kuidas enda eest hoolitseda. Kuid tegelik vastus tuli minuni aastaid hiljem, kui tervisemured panid mind erialast kirjandust lugema ja otsima vastuseid enda ärritunud soole sündroomile. Nii jõudis minuni intuitiivne toitumine, mis omakorda viis ennast täiendama emotsionaalse intelligentsuse teemadel. Saades aru, et inimese psühholoogia on tegelik põhjus, miks ma toidu ümber üht- või teistviisi käitusin aitas see mul päriselt enda suhet toiduga muuta.

SULLE AVANEB TÄIESTI UUS ELU

Ma olen kahe aasta jooksul aidanud üle 50+ inimese enda toitumissuhet muuta, vabaneda emotsionaalsest söömisest ja muuta arvamust enda kehast. 

Teekond toiduvabaduseni ei ole ainult teadmised mikro- ja makrotoitainetest ja nende mõjust meie kehale. See on oskus iseennast usaldada ja sisemine tahe end hästi ja tervislikult toita. Ja isegi kui me otsustame süüa šokolaadi, jäätist või pitsat, siis oleme selle valiku eest ise vastutavad ning ei tekita endale selle eest nädalate pikkust süütunnet.  

Minu missioon on aidata sind ja kõiki naisi, et sa saaksid elada oma elu täiel rinnal ja olla muretu ning vaba!

Korduvad küsimused

Igal nädalal toimub üks veebikoolitus 90 minutit. Kahel nädalal (teisel ja neljandal) toimub lisaks kaks grupinõustamise kõnet. Kõik kõned salvestatakse ja laetakse ülesse 24h jooksul. Kõnedele lisaks on materjalide juures esitlused ja ülesanded.

Kõnede toimumise aja valime osalejatega koos, et see sobituks kõigi ajagraafikuga. Loomulikult kõik kõned salvestatakse ja on järele vaadatavad. Sellegipoolest ma väga soovitan kõnedes osaleda, sest siis saad sellest väljakutsest kõige rohkem kasu.

See sobib sulle kui sa oled väsinud toitumiskavadest ja enda ebatervetest toitumisharjumustest. Kui sa oled juba pikemat aega tundnud, et sa ei leia väljapääsu ülesöömisele, emotsionaalsele söömisele,  söömasööstudele. See sobib sulle kui sa soovid püsivaid muutuseid, mitte paari nippi, mis söömasööstu “ära hoiaks”.

Sulle jäävad kõik materjalid alatiseks kättesaadavaks  – salvestused, pdf-id, tegevuskavad. 

Jah, sa saad valida võimaluse maksta 3 võrdses osas. See valik tekib toote ostmisel. 

Shopping Cart